„ACRYL-PUTZ… i każda ściana to gładka ściana” – pod takim hasłem odbywa się tegoroczna kampania radiowa tej marki. Motywem przewodnim kampanii jest „gładkościan”.
Czyszczenie narzędzi po zakończeniu prac malarskich, miejscowe odtłuszczanie powierzchni przed malowaniem i zapewnianie właściwej lepkości farby gruntującej i poliwinylowej – to tylko niektóre z zastosowań Rozcieńczalnika NA DACH – nowego wyrobu marki Śnieżka.
W maju na półkach pojawią się nowe opakowania marki Śnieżka. W nowej szacie graficznej zobaczymy debiutującą na rynku linię Śnieżka Satynowa. W tym czasie rozpocznie się także kampania, której celem jest prezentacja zmienionej identyfikacji wizualnej.
17 maja 2012 r. rusza największa w historii FFiL Śnieżka S.A. kampania reklamowa. Oparta na haśle „Śnieżka Satynowa. Nowe oblicze koloru” kampania promować będzie nowy wyrób w ofercie marki: farbę do wnętrz Śnieżka Satynowa.
Wyjątkowy charakter i niepowtarzalna atmosfera wnętrz, subtelna gra światła, możliwość tworzenia wielu niezwykłych połączeń kolorystycznych i satynowe wykończenie ścian – to tylko niewielka część tego, na co możesz sobie pozwolić z nową kolekcją kolorowych farb do wnętrz Śnieżka Satynowa!
Kampania reklamowa przygotowana na bieżący rok wzmocni dotychczasowe działania promocyjne marki MAGNAT. Zaplanowano obecność w trzech rodzajach mediów: radio, prasie i internecie. „ODWAŻ SIĘ STWORZYĆ Z FARBAMI MAGNAT NIEZWYKŁE WNĘTRZE. Przyjdź do magicznego świata farb MAGNAT i zobacz, co się w nim wydarzy” – to główny komunikat kampanii.
Rusza szósta edycja ogólnopolskiego programu społecznego „Kolorowe boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga”, którego fundatorem jest Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA. Jedna szkoła podstawowa, dzięki swoim uczniom oraz lokalnej społeczności, wygra wielofunkcyjne boisko szkolne!
14 maja w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach odbyła się konferencja związana z artystycznym odmalowaniem ścian Oddziału Okulistyki Dziecięcej. Oddział został odmalowany w ramach programu społecznego „Dziecięcy świat w kolorach” realizowanego przez Fabrykę Farb i Lakierów Śnieżka S.A.
FFiL Śnieżka S.A. opublikowała wyniki finansowe za I kwartał 2012 roku. W tym okresie Grupa odnotowała przychody na poziomie 107,4 mln zł. Wynik ten oznacza wzrost o 2,8% w porównaniu do analogicznego okresu 2011 roku.
Ukazała się kolejna, XIV już edycja prestiżowego rankingu przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce. Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA ponownie znalazła się w doborowym towarzystwie najlepszych marek.