Rusza największa kampania Śnieżki
17 maja 2012 r. rusza największa w historii FFiL Śnieżka S.A. kampania reklamowa. Oparta na haśle „Śnieżka Satynowa. Nowe oblicze koloru” kampania promować będzie nowy wyrób w ofercie marki: farbę do wnętrz Śnieżka Satynowa.
17 maja 2012 r. rusza największa w historii FFiL Śnieżka S.A. kampania reklamowa. Oparta na haśle „Śnieżka Satynowa. Nowe oblicze koloru” kampania promować będzie nowy wyrób w ofercie marki: farbę do wnętrz Śnieżka Satynowa.Kampania, wskazująca na główne korzyści funkcjonalne i emocjonalne, jakie Śnieżka oferuje konsumentom, obejmie telewizję, radio, prasę i Internet. W telewizji wyemitowany zostanie spot pokazujący wpływ koloru na samopoczucie i nastrój człowieka. Bohaterem filmu jest trzyosobowa rodzina: mama, tata i córka, którzy zyskują dużą dawkę energii dzięki kolorom z palety barw Śnieżka Satynowa.
Będzie można go zobaczyć w największych polskich stacjach telewizyjnych, na różnych kanałach, m.in. TVP, Polsat i TVN. Pierwszy spot został wyemitowany 17 maja 2012 roku.
Działania w prasie nakierowane będą na obecność w tytułach branżowych o tematyce wnętrzarskiej i lifestylowej. W czasopismach ukażą się reklamy zwracające uwagę czytelników na główne zalety wykorzystania farb Śnieżka.
Kampania zwraca uwagę na unikalny atrybut kolekcji Śnieżka Satynowa – 5 razy wyższą odporność na szorowanie na mokro w porównaniu z farbami lateksowymi odpornymi na mycie, wg PN-C-81914.