Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. ponownie uruchomiła ogólnopolski program społeczny „Kolorowe boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga”. Kampania adresowana jest do szkół podstawowych z małych miejscowości.
Zacieki i plamy mogą trwale zepsuć wygląd nawet najładniej pomalowanej ściany. Walka z nimi najczęściej jest nierówna - pojawiają się znienacka i są bardzo uporczywe. Skutecznym orężem w starciu ze wszelkimi zabrudzeniami jest farba akrylowa do ścian i sufitów Śnieżka Zacieki-plamy.
Wydawany przez Fabrykę Farb i Lakierów Śnieżka SA magazyn „Dekoratorium” zdobył wyróżnienie w prestiżowym konkursie „Szpalty Roku”, plasując się tym samym wśród najlepszych polskich magazynów skierowanych do klientów i partnerów biznesowych.
Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy FFiL Śnieżka SA ustaliło wypłatę dywidendy z zysku za 2012 rok w wysokości 2,50 zł na jedną akcję.
Skróty KSW i MMA nie są ci obce? Wiesz kto to Mamed Khalidov? Nie czekaj i zagraj w najnowszym konkursie zorganizowanym na profilu Śnieżki na Facebooku. Biorąc udział w zabawie „CZAS MISTRZÓW” masz szasnę na wygranie jednej z ponad 500 nagród!
Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiego konkursu „Kolorowe boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga”, w którym nagrodą jest wielofunkcyjne boisko. Fundatorem nagrody jest Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA
Elewacja budynku nieustannie narażona jest na działanie warunków atmosferycznych, takich jak deszcz, wiatr, wahania temperatury czy promieniowanie UV. Co zrobić, aby nasza fasada nie poddała się niszczącym czynnikom i na długo pozostała piękna? Skutecznym rozwiązaniem jest zastosowanie farby Śnieżka Extra Fasadowa, teraz dostępnej w nowym opakowaniu i oferującej bogatszą paletę kolorów.
FFiL Śnieżka SA opublikowała wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2013 roku. W tym okresie Grupa Kapitałowa Śnieżki odnotowała przychody na poziomie 109,3 mln zł, co oznacza wzrost o 1,8% w porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku.
Czy zastanawialiście się kiedyś, jakie wnętrze pasuje do Mameda Khalidova? Czy mistrz wybrałby pastelową zieleń, która pozwala się wyciszyć czy może miejskie szarości? Dzięki konkursowi magazynu „Dekoratorium”, każdy kto w ciekawy sposób odpowie na to pytanie, ma szansę wygrać atrakcyjne nagrody!
29 kwietnia rozpoczęła się emisja nowego spotu w ramach drugiej odsłony tegorocznej kampanii reklamowej VIDARON. Motywem przewodnim filmu reklamowego jest 6-letnia Gwarancja Skutecznej Ochrony.