Druga odsłona kampanii reklamowej VIDARON

29 kwietnia rozpoczęła się emisja nowego spotu w ramach drugiej odsłony tegorocznej kampanii reklamowej VIDARON. Motywem przewodnim filmu reklamowego jest 6-letnia Gwarancja Skutecznej Ochrony.

Działania w drugiej części kampanii odbywają się pod hasłem „Nie wierz deklaracjom, uwierz gwarancji”. Koncepcja filmu promocyjnego nawiązuje do reklamy, która zapoczątkowała tegoroczną kampanię reklamową marki VIDARON.

 

 


Akcja nowego spotu rozpoczyna się w momencie zakończenia zdjęć na planie filmu znanego z poprzedniej kampanii. Osią fabuły jest dialog charyzmatycznego sprzedawcy z członkiem ekipy filmowej. Rozmowa obu postaci zostaje nagrana „przypadkowo” - tuż po wyłączeniu kamer. Dialog dotyczy tytułowej 6-letniej Gwarancji, która jest udzielana na wymalowania wykonane produktami VIDARON. Film jest próbą wyjaśnienia różnic pomiędzy Gwarancją a zwykłą deklaracją.

Spoty w wersji 30 i 15 sekundowej będzie można zobaczyć w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP, Polsat, TVN czy Discovery. Kampania wspierana będzie reklamami oraz artykułami sponsorowanymi w prasie. Działania obejmą również internet.

Za produkcję spotu odpowiedzialna była agencja Addapter.

Galeria:

579145156.jpg
65922504.jpg
Oceń ten artykuł:
Średnia ocena: 0,0 - Ilość głosów: 0
Drukuj
Kanał
inspiracyjny
Kanał
korporacyjny