Gdy nadchodzi upragniony, pełen słońca czerwiec, do wakacji zaczyna się odliczać dni, maluchy marzą, aby opuścić swoje szare pokoje. Nierzadko brakuje w nich bowiem… koloru! A można przecież niewielkim kosztem wprowadzić do nich lato – wystarczy odmalować ściany. Taki prezent na Dzień Dziecka? Czemu nie! Z nowoczesnymi produktami będzie to łatwe, szybkie i przyjemne – z pewnością każdy rodzic poradzi...
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA znalazła się na liście „200 największych polskich firm” tygodnika „Wprost”. Firma odnotowała awans o dwa miejsca w porównaniu z ubiegłorocznym zestawieniem. Spółka konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rodzimym rynku, o czym świadczy również wzrost przychodów w 2016 roku o ponad 4,5%.
Grupa Kapitałowa Śnieżka, jeden z liderów na rynku chemii budowlanej w Europie Środkowo-Wschodniej, utrzymała tendencję wzrostową i zakończyła pierwszy kwartał 2017 roku ze znacznie lepszym wynikiem finansowym niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Osiągnęła przychody netto w wysokości 134,7 mln zł. Zysk netto sięgnął zaś poziomu 15,5 mln zł.
10 maja, już po raz jedenasty, wystartowała nowa edycja ogólnopolskiego konkursu „Kolorowe Boiska”. Gdzie tym razem powstanie wielofunkcyjne boisko od Śnieżki? Rozstrzygnięcie zabawy już w czerwcu.
15 maja br. ruszyła akcja „Kolory dla szkoły” skierowana do placówek znajdujących się w najbliższym sąsiedztwie podkarpackich oddziałów FFiL Śnieżka SA. W ramach promocji zaproszone szkoły będą mogły zdobyć atrakcyjne nagrody w postaci bonów na produkty ze śnieżkowego katalogu. A jest o co walczyć – wartość głównej nagrody to aż 2000 zł!
W 2016 roku Grupa Kapitałowa Śnieżka osiągnęła rekordowy zysk netto, który wyniósł 53 930 tys. zł oraz jedne z najwyższych w historii przychody – 575 636 tys. zł, co oznacza dynamikę rzędu 104,3%. Ponadto 27 kwietnia 2017 roku Zarząd Śnieżki, zarekomendował wypłatę dywidendy z zysku za ubiegły rok na poziomie: 3,20 zł na akcję.
Odrestaurowanie starego krzesła czy znalezionego na strychu kuferka na biżuterię, w który można tchnąć nowe życie to prawdziwa frajda – nie tylko dla adeptów sztuki pięknej.
Hasłem przewodnim tegorocznej ogólnopolskiej kampanii reklamowej Śnieżki Satynowej, wchodzącej w skład portfolio FFiL Śnieżka SA, jest: „Kolor odporny na 100 rodzajów plam” połączony z dotychczasowym komunikatem: „ściany malujesz ponownie dopiero, gdy chcesz zmienić kolor”.
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA została wyróżniona przez miesięcznik „Forbes” jako jedna z najdynamiczniej rozwijających się polskich firm. Śnieżka otrzymała tytuł Diamentu Forbesa 2017 zajmując 4. miejsce w kategorii firm dużych w województwie podkarpackim.
Wchodząca w portfolio Śnieżki marka MAGNAT została wzbogacona o nowy, przełomowy produkt - farbę MAGNAT SYPIALNIA, POKÓJ DZIECKA - redukującą z powietrza szkodliwy formaldehyd. Farba trafiła już na sklepowe półki, a 1 marca 2017 roku w Centrum Nauki Kopernik odbyła się konferencja prasowa, podczas której w gronie dziennikarzy i blogerów nie tylko zaprezentowano to przełomowe rozwiązanie, ale także...