Ruszyła kampania reklamowa Śnieżki Satynowej

Hasłem przewodnim tegorocznej ogólnopolskiej kampanii reklamowej Śnieżki Satynowej, wchodzącej w skład portfolio FFiL Śnieżka SA, jest: „Kolor odporny na 100 rodzajów plam” połączony z dotychczasowym komunikatem: „ściany malujesz ponownie dopiero, gdy chcesz zmienić kolor”.

Twórcy ponownie wykorzystali schemat kompozycyjny spotu oparty o żywioł dziecięcej zabawy. We wtorek, 4 kwietnia br. reklama zawitała na ekrany najpopularniejszych stacji telewizyjnych Jak przetestować odporność wymalowania ścian?


 

Najlepiej pozwolić dzieciom na zupełną swobodę w domu. Maluchy w ferworze zabawy są bowiem najlepszymi testerami elementów wykończenia i wyposażenia wnętrz. Mówiąc żartobliwie: to ryzykowna gra – o wszystko albo nic. A może wcale nie ma się czego bać? Tylko w przypadku, gdy stawiamy na sprawdzone produkty o zwiększonej odporności na mycie i szorowanie na mokro. Pokrycie ścian Śnieżką Satynową daje gwarancję odporności powłoki malarskiej aż na 100 rodzajów plam, które można łatwo i szybko usunąć bez obawy, że zmyją się wraz z kolorem lub pozostanie ślad po czyszczeniu. Aktualna reklama marki pokazuje, że farba wygrywa w starciu nawet z najbardziej trudnym do poskromienia dziecięcym żywiołem, pełnym niespożytych pokładów energii i szalonych, kolorowych pomysłów. Wyczyny małych fachowców od zabrudzeń można oglądać na ekranach telewizorów od 4 kwietnia br. Spot reklamowy Śnieżki Satynowej pojawi się w czasie największej oglądalności w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, POLSAT czy DOMO+. Reklamie telewizyjnej będą towarzyszyły działania w Internecie, m.in. kampania banerowa i contentowa na witrynach tematycznych, najbardziej poczytnych portalach informacyjnych czy w prestiżowych kanałach VOD.

Galeria:

aaasatynowa.jpg
Oceń ten artykuł:
Średnia ocena: 0,0 - Ilość głosów: 0
Drukuj
Kanał
inspiracyjny
Kanał
korporacyjny