W dniach 15-16 czerwca br. stadion LKS Igloopol w Dębicy wypełniły niezapomniane emocje, mnóstwo pozytywnej energii i sportowy duch walki. Za nami letnia odsłona rozgrywek Śnieżka Cup, w której udział wzięło prawie 1500 młodych i zdolnych piłkarzy.
Kolorowe obrazy nawiązujące do historii ziemi dębickiej to zwieńczenie pracy renowacyjnych, jakie Śnieżka wykonała na dębickim oddziale dziecięcym. Szpital w Dębicy był przed kilkunastu laty jednym z pierwszych objętych programem Śnieżki „Dziecięcy świat w kolorach”. Teraz tutejsza pediatria ponownie zyskała kolorowe oblicze, tym razem na rekordową w historii projektu skalę.
Strona kariera.sniezka.pl, dedykowana rekrutacji oraz prezentacji firmy jako atrakcyjnego pracodawcy, zdobyła wyróżnienie w VIII edycji ogólnopolskiego konkursu Employer Branding Excellence Awards 2019 w kategorii „Strona / Zakładka kariera / Landing page”.
Śnieżka zdobyła aż trzy nagrody w tegorocznej edycji konkursu Power of Content Marketing. Złotą i srebrną statuetkę wywalczył portal „Dekoratorium”, a brązową – kwartalnik „W kolorze”.
Śnieżka uplasowała się na 442. miejscu tegorocznej edycji Listy 500 – prestiżowego rankingu największych polskich przedsiębiorstw przygotowywanego przez dziennik „Rzeczpospolita”. To awans o pięć oczek w porównaniu z poprzednim rokiem.
Magazyn European Coatings (wydawnictwo Vincentz Network) ogłosił ranking 25 największych producentów farb i lakierów w Europie w 2019 roku. Śnieżka, jako jedyna firma z Europy Środkowo-Wschodniej, ponownie zagościła w tym prestiżowym zestawieniu.
W środę, 22 maja, uczniowie i nauczyciele z 33 szkół podstawowych z całej Polski wstrzymali oddech podczas ogłoszenia wyników pierwszej ogólnopolskiej edycji programu „Koloratorium”. W projekcie Śnieżki wzięło udział ponad 100 placówek szkolnych, a do końcowego etapu zakwalifikowały się te z nich, które zdobyły największą liczbę punktów. Kreatywne zmagania uczniów, wspieranych przez nauczycieli, zakończyły...
20 maja wystartował program stażowy Śnieżki pod nazwą „Spektrum”. W jego ramach oferowane są trzymiesięczne, płatne staże dedykowane studentom ostatnich lat studiów oraz świeżo upieczonym absolwentom uczelni wyższych. „Spektrum” to nie tylko okazja do poznania Śnieżki „od środka”, ale też szansa na zdobycie praktycznego doświadczenia w różnych obszarach biznesu.
15 maja na Politechnice Rzeszowskiej odbyło się spotkanie „Start w Jasnych Barwach”, w ramach którego przedstawiciele Śnieżki prezentowali możliwości pracy i rozwoju zawodowego w firmie.
Grupa Kapitałowa Śnieżka zakończyła I kwartał 2019 roku z zyskiem netto w wysokości 14,1 mln zł – o 34% wyższym niż rok wcześniej. W osiągnięciu lepszych wyników finansowych pomogło ożywienie na rynku farb i lakierów w Polsce oraz wyższy popyt na produkty premium, wśród których plasują się dwie topowe marki Śnieżki: Magnat i Vidaron.