Serwis Śnieżki z prestiżowym wyróżnieniem
Strona kariera.sniezka.pl, dedykowana rekrutacji oraz prezentacji firmy jako atrakcyjnego pracodawcy, zdobyła wyróżnienie w VIII edycji ogólnopolskiego konkursu Employer Branding Excellence Awards 2019 w kategorii „Strona / Zakładka kariera / Landing page”.
Kariera.sniezka.pl to strona łącząca funkcje rekrutacyjne i wizerunkowe. Jej celem jest przystępna i przejrzysta prezentacja nie tylko ofert pracy w Śnieżce, ale także przybliżenie profilu działalności firmy, jej wartości organizacyjnych czy głównych wyróżników rynkowych. Przekaz oparty jest na autentyczności, ponieważ w centrum uwagi odbiorców są pracownicy firmy -Ambasadorzy, wyłonieni do projektu z pięciu różnych działów Śnieżki. Strona składa się z kilku sekcji tematycznych opartych na video, animacjach, zdjęciach i grafikach. Menu główne oraz prawidłowo rozmieszczone odnośniki zapewniają użytkownikom wygodne i intuicyjne poruszanie się po stronie.
-Nasza strona kariera.sniezka.pl to miejsce, gdzie kandydaci odnajdą nie tylko aktualne ogłoszenia rekrutacyjne, ale też poznają firmę nieco bliżej. Witryna została wykonana w ramach prac nad pierwszą w historii Śnieżki kampanią Employer Branding. Tym bardziej cieszy takie wyróżnienie, gdy odbiera się je w momencie debiutu. Jest to dla nas jednocześnie motywacja, by w przyszłości tworzyć jeszcze lepsze narzędzia do komunikowania się z kandydatami do pracy w naszej firmie – mówi Aleksandra Małozięć, manager ds. komunikacji korporacyjnej FFiL Śnieżka SA.
Nagrody Employer Branding Excellence Awards przyznawane są od 2012 r. Celem konkursu jest wyłanianie, nagradzanie i pokazanie najlepszych praktyk Employer Branding w Polsce.