ZAWODOWCY WIEDZĄ CO DOBRE - KAMPANIA RADIOWA MARKI ACRYL-PUTZ®

16 czerwca rusza kampania radiowa należącej do FFiL Śnieżka SA marki ACRYL-PUTZ® - pod hasłem „ Zawodowcy wiedzą co dobre”.

16 czerwca rusza kampania radiowa należącej do FFiL Śnieżka SA marki ACRYL-PUTZ® - pod hasłem  „Zawodowcy wiedzą co dobre”.

Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży produktów ACRYL-PUTZ® – profesjonalnych gładzi szpachlowych –  poprzez podkreślenie korzyści płynących z ich stosowania.

ACRYL-PUTZ® to funkcjonująca od wielu lat, uznana na polskim rynku marka oferująca wysokiej jakości gipsowe masy szpachlowe o szerokim zakresie zastosowań. Łatwość aplikacji, doskonała przyczepność i wysoka wytrzymałość, a w efekcie idealnie równe, śnieżnobiałe powierzchnie -  to dlatego zawodowcy wybierają to, co najlepsze i sięgają po ACRYL-PUTZ®.

Kampania trwać będzie 4 tygodnie, a spot będzie można usłyszeć w najpopularniejszych stacjach radiowych – m.in. RMF FM, Radio ZET, ESKA, Złote Przeboje, Plus i wielu, wielu innych...

Kreację do całej kampanii przygotowała agencja Addapter. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

Oceń ten artykuł:
Średnia ocena: 0,0 - Ilość głosów: 0
Drukuj
Kanał
inspiracyjny
Kanał
korporacyjny