ZAWODOWCY WIEDZĄ CO DOBRE - KAMPANIA RADIOWA MARKI ACRYL-PUTZ®
16 czerwca rusza kampania radiowa należącej do FFiL Śnieżka SA marki ACRYL-PUTZ® - pod hasłem „ Zawodowcy wiedzą co dobre”.
16 czerwca rusza kampania radiowa należącej do FFiL Śnieżka SA marki ACRYL-PUTZ® - pod hasłem „Zawodowcy wiedzą co dobre”.
Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży produktów ACRYL-PUTZ® – profesjonalnych gładzi szpachlowych – poprzez podkreślenie korzyści płynących z ich stosowania.
ACRYL-PUTZ® to funkcjonująca od wielu lat, uznana na polskim rynku marka oferująca wysokiej jakości gipsowe masy szpachlowe o szerokim zakresie zastosowań. Łatwość aplikacji, doskonała przyczepność i wysoka wytrzymałość, a w efekcie idealnie równe, śnieżnobiałe powierzchnie - to dlatego zawodowcy wybierają to, co najlepsze i sięgają po ACRYL-PUTZ®.
Kampania trwać będzie 4 tygodnie, a spot będzie można usłyszeć w najpopularniejszych stacjach radiowych – m.in. RMF FM, Radio ZET, ESKA, Złote Przeboje, Plus i wielu, wielu innych...
Kreację do całej kampanii przygotowała agencja Addapter. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.