Wysoka jakość w nowej szacie graficznej
Marka ACRYL-PUTZ®, oferująca profesjonalne gładzie szpachlowe o szerokim zakresie zastosowań, zmienia swoją identyfikację wizualną. Odświeżony design marki cechuje nowoczesny minimalizm oraz przejrzystość komunikatów.
Marka ACRYL-PUTZ®, oferująca profesjonalne gładzie szpachlowe o szerokim zakresie zastosowań, zmienia swoją identyfikację wizualną. Odświeżony design marki cechuje nowoczesny minimalizm oraz przejrzystość komunikatów.
Odświeżony wygląd, należącej do FFiL Śnieżka S.A. marki ACRYL-PUTZ®, odzwierciedla nowoczesność jej oferty i jest naturalną konsekwencją zmian, jakie zaszły w zakresie identyfikacji wizualnej Śnieżki, która w maju bieżącego roku wprowadziła nowy logotyp.
W ofercie marki ACRYL-PUTZ® pojawiły się nowoczesne produkty: wysokiej jakości grunty polimerowe, ACRYL-PUTZ® Light, ACRYL-PUTZ® Renova oraz masy do przyklejania i spoinowania płyt gipsowo-kartonowych. Dziś ACRYL-PUTZ® to pełna gama gładzi, mas szpachlowych i gruntów, które umożliwiają szybkie i bardzo łatwe przygotowanie idealnie gładkich ścian i sufitów do malowania lub tapetowania.
Odświeżony wygląd marki ACRYL-PUTZ® odzwierciedla nowoczesność jej oferty. Twórcom nowego projektu przyświecało założenie – nowoczesne produkty ACRYL-PUTZ® wymagają nowoczesnego wyglądu. Szczególną uwagę zwrócono także na odpowiednią kompozycję poszczególnych komunikatów znajdujących się na opakowaniu – są one proste i czytelne, dzięki czemu w łatwy sposób można odczytać, do jakich prac przeznaczony jest produkt i jakie są jego najważniejsze zalety.