Śnieżka wyróżniona w rankingu budowlana marka roku 2010

Już po raz siódmy Centrum Badań i Analiz Rynku – ASM przeprowadziło ranking Marek Budowlanych. Klasyfikacja zostaje utworzona w oparciu o analizę wyników badań ankietowych, zrealizowanych techniką CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing).

Już po raz siódmy Centrum Badań i Analiz Rynku – ASM przeprowadziło ranking Marek Budowlanych. Klasyfikacja zostaje utworzona w oparciu o analizę wyników badań ankietowych, zrealizowanych techniką CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing). Tegoroczne badanie zostało przeprowadzone wśród ok. 2000 firm wykonawczych w sektorze budowlanym. Wykonawcy wskazali m.in.: marki budowlane najwyższej jakości, marki budowlane  o najlepszej relacji cena do jakości oraz marki budowlane najchętniej wybierane.  Wyróżnienie w rankingu Budowlana Marka Roku, jest dla nas bardzo ważne, bowiem świadczy  o ugruntowanej pozycji Śnieżki oraz o zaufaniu, jakim obdarzają nas fachowcy korzystający z naszych produktów – mówi Łukasz Dobrowolski Dyrektor ds. Marketingu FFiL Śnieżka S.A. Ranking Marek Budowlanych jest dla branży szczególnie wiarygodną klasyfikacją, wyróżniającą te firmy, które są liderami rynku i znajdują największe uznanie wśród odbiorców swych produktów czy usług.
 

Galeria:

1688211650.jpg
Oceń ten artykuł:
Średnia ocena: 0,0 - Ilość głosów: 0
Drukuj
Kanał
inspiracyjny
Kanał
korporacyjny