Śnieżka wyróżniona w rankingu budowlana marka roku 2010
Już po raz siódmy Centrum Badań i Analiz Rynku – ASM przeprowadziło ranking Marek Budowlanych. Klasyfikacja zostaje utworzona w oparciu o analizę wyników badań ankietowych, zrealizowanych techniką CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing).
Już po raz siódmy Centrum Badań i Analiz Rynku – ASM przeprowadziło ranking Marek Budowlanych. Klasyfikacja zostaje utworzona w oparciu o analizę wyników badań ankietowych, zrealizowanych techniką CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing). Tegoroczne badanie zostało przeprowadzone wśród ok. 2000 firm wykonawczych w sektorze budowlanym. Wykonawcy wskazali m.in.: marki budowlane najwyższej jakości, marki budowlane o najlepszej relacji cena do jakości oraz marki budowlane najchętniej wybierane. Wyróżnienie w rankingu Budowlana Marka Roku, jest dla nas bardzo ważne, bowiem świadczy o ugruntowanej pozycji Śnieżki oraz o zaufaniu, jakim obdarzają nas fachowcy korzystający z naszych produktów – mówi Łukasz Dobrowolski Dyrektor ds. Marketingu FFiL Śnieżka S.A. Ranking Marek Budowlanych jest dla branży szczególnie wiarygodną klasyfikacją, wyróżniającą te firmy, które są liderami rynku i znajdują największe uznanie wśród odbiorców swych produktów czy usług.