Śnieżka nadaje smak sprzedaży
PROMOTOR w finale konkursu Polish National Sales Award
PROMOTOR w finale konkursu Polish National Sales Award
Program sprzedażowy PROMOTOR opracowany przez FFiL Śnieżka S.A., znalazł się w finale konkursu Polish National Sales Award 2010, w kategorii Innowacje w dziedzinie sprzedaży.
Już po raz III Polish National Sales Awards organizuje konkurs „Profesjonalny Sprzedawca Roku” Honorowy patronat nad wydarzeniem objął Minister Gospodarki Waldemar Pawlak, co potwierdza fakt, jak istotne są kwestie dotyczące profesjonalnej i etycznej sprzedaży.
PNSA jest pierwszym polskim konkursem dla najlepszych sprzedawców i ma na celu budowanie profesjonalnych praktyk sprzedażowych. Konkurs kierowany jest do przedstawicieli działów sprzedaży, menedżerów, zespołów sprzedażowych oraz trenerów zajmujących się zawodowo tą tematyką.
Znalezienie się w finale konkursu to dla nas duże wyróżnienie mówi Wioletta Wojtunik Dyrektor ds. Nowych Sieci Dystrybucji z FFiL Śnieżka S.A.Od zawsze przywiązywaliśmy dużą wagę do profesjonalnej, etycznej sprzedaży naszych produktów, inwestując w szkolenia oraz przygotowując fachową kadrę. Wiemy jak ważna w rozwoju firmy jest znajomość szczegółów technologicznych i posiadania odpowiednich kwalifikacji przez naszych sprzedawców – dodaje Wioletta Wojtunik.