Śnieżka i MAGNAT wyróżnione „SUPERBRANDS”
W wyniku badania konsumenckiego na próbie ponad 15 tysięcy respondentów oraz na podstawie oceny ekspertów Rady Marek, Międzynarodowa organizacja Superbrands już po raz jedenasty wyłoniła ścisłą elitę wśród brandów konsumenckich obecnych na polskim rynku. Tytułami „SUPERBRANDS 2016/17” oraz „CREATED IN POLAND SUPERBRANDS 2016/17” czwarty rok z rzędu zostały wyróżnione również znane i lubiane marki farb – Śnieżka oraz MAGNAT.
Na uzyskanie prestiżowego wyróżniania w największym badaniu konsumenckim brandów w Polsce – SUPERBRANDS® POLSKA, miały szanse marki najczęściej rekomendowane przez kupujących i jednocześnie oceniane pozytywnie przez ekspertów Rady Marek na wymiarach przejrzystości oraz wyróżnialności. Wśród odznaczonych prestiżowymi tytułami „SUPERBRANDS 2016/17” oraz „CREATED IN POLAND SUPERBRANDS 2016/17” nie mogło zabraknąć Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA. W kategorii „Remont i wykończanie domu/farby i lakiery” otrzymały je dwie marki z portfolio firmy – Śnieżka oraz MAGNAT.
Śnieżka oraz MAGNAT wśród odznaczonych prestiżowymi tytułami „SUPERBRANDS 2016/17” oraz „CREATED IN POLAND SUPERBRANDS 2016/17”.
– Już od 4 lat badanie SUPERBRANDS® POLSKA potwierdza, że konsumenci są skłonni polecać nasze produkty, sygnowane markami Śnieżka oraz MAGNAT. Uważają je za godne zaufania, co stanowi dla nas ogromne wyróżnienie. To doskonała motywacja do dalszej wytężonej pracy. Nowoczesne technologie wytwarzania, bogata linia kolorystyczna i satysfakcjonujący efekt końcowy – estetyczny oraz funkcjonalny ze względu na zwiększoną odporność na mycie i szorowanie na mokro – m.in. z uwagi na te cechy Polacy wybierają farby Śnieżka i MAGNAT – tłumaczy Aleksandra Małozięć, Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej w FFiL Śnieżka SA.
Organizacja Superbrands powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii, a w Polsce jest już obecna od 12 lat. Projekt badań konsumenckich brandów realizuje w tej chwili w 80 krajach świata. Mierzone są rekomendacje oraz znajomość marek wśród konsumentów oraz ich spójność i wyróżnialność w ocenie ekspertów. W tym restrykcyjnym procesie certyfikacji powstaje zestawienie przedsiębiorstw, które osiągnęły rynkowy sukces, wyróżnionych tytułem „SUPERBRANDS”.