Przez ostatnie dwa miesiące do parku położonego przy Domu Kultury Śnieżka w Dębicy licznie przybywali wielbiciele zarówno polskiej, jak i zagranicznej kinematografii. „Kino letnie” dobiegło końca, ale w pamięci uczestników na długo pozostanie atmosfera seansów pod gołym niebem oraz emocje związane z konkursem z atrakcyjnymi nagrodami, o które po raz kolejny zadbała Śnieżka.
Rozpoczęło się głosowanie internetowe w Konkursie Raporty Społeczne, organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte. Internauci będą mogli wybierać spośród 56 nadesłanych raportów, w tym raportu Śnieżki, oddając swój głos poprzez formularz na stronie raportyspoleczne.pl. Głosowanie potrwa do 14 września, a ogłoszenie wyników nastąpi 15 października podczas gali online.
W lipcowe, piątkowe wieczory mieszkańcy Dębicy i okolic licznie gromadzili się w parku przy Domu Kultury Śnieżka. Cel: relaks na świeżym powietrzu i obejrzenie dobrego filmu na dużym ekranie. O komfort uczestników „Kina letniego” oraz atrakcję w postaci konkursu, jak co roku, zadbała Śnieżka. Pierwsze nagrody już trafiły do zwycięzców, a o kolejne będzie można zawalczyć do końca sierpnia.
Akcja wyprzedażowa farb Śnieżki ze zniżką w wysokości 70%, adresowana do instytucji publicznych oraz NGO, zachęciła już do remontów m.in. placówki oświatowe czy jednostki straży pożarnej z całej Polski. W odpowiedzi na liczne sygnały od zainteresowanych podmiotów, Śnieżka dodatkowo uprościła zasady zakupu.
Już w najbliższy piątek rozpocznie się kolejna edycja kultowego dębickiego „Kina letniego”. Tym razem organizatorzy przygotowali dla miłośników kina osiem polskich i zagranicznych filmów, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Partnerem współfinansującym inicjatywę, jak co roku, jest FFiL Śnieżka SA. Udział w seansie i możliwość zdobycia nagród – to cotygodniowa propozycja dla widzów, aktualna...
FFiL Śnieżka SA została uhonorowana wyróżnieniem w rankingu „Najważniejsze firmy dla Polski” – zestawieniu przygotowanym przez dziennik „Rzeczpospolita” z okazji stulecia jego wydawania. Kapituła doceniła m.in. pozycję rynkową Śnieżki i rozpoznawalność jej marki.
Śnieżka wystartowała z ogólnopolską akcją wyprzedażową farb skierowaną do instytucji publicznych – m.in. samorządów, placówek oświatowych i medycznych – a także organizacji pozarządowych. Tylko w ciągu najbliższych kilkunastu tygodni będą one mogły skorzystać ze zniżki w wysokości 70%.
Akcjonariusze Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA jednogłośnie uchwalili wypłatę dywidendy z zysku netto za 2019 rok w kwocie 32,8 mln zł, tj. 2,6 zł na jedną akcję. To kwota zgodna z rekomendacją zarządu spółki. Od czasu giełdowego debiutu Śnieżka regularnie dzieli się zyskiem z akcjonariuszami. Suma uchwalonych w tym okresie dywidend przekroczyła 400 milionów złotych.
Dzień Dziecka to dla najmłodszych zawsze specjalny czas, a dzięki programowi społecznemu „Koloratorium” tegoroczna odsłona tego święta była wyjątkowa i długo wyczekiwana. 1 czerwca nastąpiło ogłoszenie wyników konkurs indywidualnego „Koloratorium”, w którym uczniowie ze szkół z całej Polski przygotowali łącznie aż 3183 prac literackich i plastycznych. Autorzy najlepszych z nich otrzymają atrakcyjne...
W XXII edycji prestiżowego rankingu największych polskich przedsiębiorstw przygotowywanego przez dziennik „Rzeczpospolita” FFiL Śnieżka SA awansowała o 45 miejsc, plasując się na 397. pozycji.