Śnieżka znalazła się w elitarnym gronie Polskich Gepardów, czyli najszybciej rozwijających się firm wg „Wprost”. Klasyfikuje się do niego jedynie te przedsiębiorstwa, które nie tylko nie zanotowały strat w ciągu ostatnich dwóch lat, lecz także poprawiły wyniki rok do roku. To kolejne uzyskane przez Śnieżkę wyróżnienie z prestiżowej serii redakcji „Wprost”.
Śnieżka kolejny rok z rzędu awansowała w rankingu „200 największych polskich firm”. Tym razem o 13 pozycji. Spółka jest obecna w zestawieniu tygodnika „Wprost” od momentu powstania listy, czyli od 7 lat. Śnieżka została także wyżej niż rok wcześniej zaklasyfikowana wśród 100 Polskich Ambasadorów, czyli największych eksporterów spośród firm ujętych w rankingu.
Grupa Śnieżka zajęła 23. pozycję w prestiżowym rankingu magazynu „European Coatings” – o jedno miejsce wyższą niż w zeszłym roku. Zestawienie podsumowało wyniki największych europejskich producentów farb i lakierów za 2020 rok. Śnieżka jako jedyna reprezentuje w nim zarówno Polskę, jak i region Europy Środkowo-Wschodniej.
Pierwszy kwartał 2021 roku przyniósł Grupie Śnieżka wzrost skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży oraz zysków. O prawie jedną piątą zwiększyły się wpływy z rynku polskiego, do czego – poza utrzymującym się wysokim popytem na produkty z wyższej półki – przyczynił się wzrost zamówień od partnerów handlowych, przygotowujących się do wiosennego szczytu zainteresowania Polaków produktami dekoracyjnymi.
Polskie spółki Grupy Śnieżka wyróżniły się jako jedne z najbardziej dbających o pracowników firm w Polsce – wynika z rankingu „50 najlepszych pracodawców” magazynu „Wprost”. To drugi rok z rzędu, kiedy Śnieżka pojawia się w zestawieniu. Tym razem na 27. miejscu.
W polskich spółkach Grupy Śnieżka ruszyła rekrutacja na płatne staże w ramach III edycji „Spektrum”. Tym razem na studentów i absolwentów czeka jedenaście miejsc, a na część z nich – praca pod okiem opiekunów, którzy znaleźli zatrudnienie w Śnieżce po zakończeniu pierwszej edycji programu. Rekrutacja potrwa do końca maja.
Po udanym roku akcjonariusze FFiL Śnieżka SA uchwalili wypłatę dywidendy w kwocie 45,4 mln zł, tj. 3,6 zł na jedną akcję. Stanowi to ponad 80% zysku netto spółki za 2020 rok. Śnieżka dzieli się zyskiem regularnie od debiutu na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, czyli już od 18 lat. Suma dywidend uchwalonych w tym okresie to 447,4 mln zł.
Dwie inicjatywy społeczne Śnieżki zakwalifikowały się do tegorocznej, 19. edycji raportu Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre Praktyki, którego celem jest promowanie idei zrównoważonego rozwoju. Tym razem oprócz programu „Koloratorium” docenione zostało zaangażowanie naszej spółki w walkę z pandemią.
Dlaczego grypy nie leczy się antybiotykami? Czym różni się wirus od bakterii? Świat nauki skrywa wiele tajemnic, a program „Koloratorium” Śnieżki inspiruje uczniów szkół podstawowych z całej Polski do ich odkrywania. Już 22 kwietnia nastąpi otwarcie minilaboratoriów w placówkach, które zwyciężyły w II ogólnopolskiej edycji programu. Z tej okazji odbędzie się wyjątkowa lekcja online dla młodych odkrywców:...
Grupa Śnieżka – jeden z liderów na rynku farb dekoracyjnych w Polsce, na Węgrzech, Ukrainie i Białorusi – wprowadza identyfikację wizualną dla spółek wchodzących w jej skład. Wszystkie marki korporacyjne należące do Śnieżki zyskały indywidualne logotypy, spójne z nowo utworzonym znakiem głównej marki – Śnieżka Group.