15 kwietnia wystartowała nowa kampania reklamowa dla marki Śnieżka. Nowością w tegorocznych działaniach komunikacyjnych dla Śnieżki Satynowej są dwie odsłony spotu pod jednym wspólnym hasłem: „Ściany malujesz ponownie dopiero, gdy chcesz zmienić kolor".
8 kwietnia 2014 roku rusza kampania reklamowa marki VIDARON – eksperta w ochronie i dekoracji drewna. Szeroko zakrojone działania, realizowane w telewizji, Internecie i prasie, komunikują odbiorcom wyjątkowe atrybuty produktów VIDARON.
Wiosna w kalendarzu, wiosna za oknem – czas więc wpuścić wiosnę do domu! Niech w naszych mieszkaniach zatryumfują kolory, zwłaszcza że zbliża się kolejna edycja Światowego Dnia Ziemi. To dobry moment, aby podkreślić pierwotną jedność ludzi i przyrody, której żywiołowe piękno powinno być dla nas natchnieniem. Wnętrza odświeżymy dzięki farbom Śnieżka „Barwy Natury”, inspirowanymi pełnym życia i optymizmu...
Przyroda powoli budzi się do życia. Koloruje otoczenie żywymi, soczystymi barwami, które mogą okazać się wspaniałą inspiracją do stworzenia niezwykłej opowieści w nowym konkursie „Dekoratorium” – „Bajkowa wiosna”. Na jego uczestników czekają atrakcyjne nagrody – wśród nich vouchery o wartości 250 zł do wykorzystania w salonach Meblik.
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA zaprezentowała nowości w kolekcji Śnieżka Satynowa na 2014 rok. To dziewiętnaście zupełnie nowych barw. Paleta kolorystyczna – łącznie z kolorem Śnieżnobiałym – liczy już 61 kolorów. Wszystkie stanowią inspirację do barwnego wyrażenia własnej osobowości.
Świat szybko mknie do przodu, a wraz z nim dynamicznie zmienia się nasze najbliższe otoczenie. Nowego charakteru nabierają pomieszczenia, w których żyjemy, pracujemy i odpoczywamy. Idąc z duchem czasu, Śnieżka zaproponowała zestaw kolorystycznych inspiracji, które wprowadzają do wnętrza przyjazny i optymistyczny charakter. Zapoznajmy się z pomysłami na najmodniejsze kolorowe kreacje 2014 roku!
Poczucie bezpieczeństwa i optymizm przyspieszają powrót chorego dziecka do zdrowia. Dzięki niezwykłej akcji „Dziecięcy świat w kolorach”, mali pacjenci Buskiego Szpitala Dziecięcego „Górka” będą mogli zapomnieć o chorobie i trudach leczenia. Ściany jednego z oddziałów zapełniły się radosnymi malunkami, przedstawiającymi kolorowe koniki i kucyki. Uroczyste otwarcie jednostki po metamorfozie odbyło...
FFiL Śnieżka SA opublikowała wyniki finansowe za 2013 rok. Przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Śnieżka utrzymały się na poziomie podobnym do roku poprzedniego, osiągając wartość 573,9 mln zł, co oznacza dynamikę rzędu 99,6% w porównaniu do 2012 roku.
Śnieżka Satynowa oraz Śnieżka Supermal® Emalia Akrylowa, jako pierwsze farby na polskim rynku, otrzymały certyfikat KidZone. Znak Jakości KidZone pod patronatem Rzecznika Praw Dziecka ma na celu uhonorowanie marek, które w codziennych działaniach dążą do osiągania najlepszej jakości i wysokiego poziomu bezpieczeństwa swoich produktów oraz wprowadzają innowacyjne rozwiązania pro-dziecięce.
Pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom i młodzieży to dla nich możliwość wszechstronnego rozwoju oraz doskonalenia talentów. Dzięki wsparciu, zyskują szansę na edukację i lepszy start w dorosłość. Inicjatywy służące realizacji tych szczytnych celów może wesprzeć każdy z nas poprzez fundacje prowadzące działalność społeczną. Przykładem takiej organizacji jest powołana w 2005 roku Fundacja Śnieżki...