Oddział Dziecięcy przy Zespole Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej zyskał nową kolorystykę dzięki akcji społecznej „Dziecięcy świat w kolorach” realizowanej przez FFiL Śnieżka SA. Uroczyste otwarcie nowo odmalowanego oddziału odbyło się 9 grudnia 2015 roku. Podczas spotkania kolorowe malunki podziwiały dzieci przebywające w placówce, ich rodzice, przedstawiciele szpitala, lokalnych władz oraz...
W dniach 28-29 listopada w Dębicy odbyło się wielkie święto futbolu w dziecięcym wydaniu. II edycja tego „piłkarskiego festiwalu”, którego gospodarzem i współorganizatorem była Szkółka Piłkarska Igloopolu, odbyła się dzięki wsparciu głównego sponsora turnieju – Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA.
Już po raz 12. dziennik„Rzeczpospolita"zaprezentował ranking Najcenniejszych Polskich Marek. Bieżąca odsłona zestawienia przyniosła wzrost łącznej wyceny marek o ponad 4 mld zł, do kwoty 65,6 mld zł. Dobrym wynikiem może pochwalić się również Śnieżka, producent farb i lakierów.
Znane i cenione na polskim rynku marki produktów dedykowanych dekoracji i wykańczaniu wnętrz Śnieżka i Magnat otrzymały prestiżowe tytuły w rankingu Superbrands 2015/16. To zaszczytne wyróżnienie przyznawane jest brandom, które mają odpowiednio ugruntowaną pozycję na rynku i cieszą się wysokim zaufaniem konsumentów.
W środę, 18 listopada 2015 roku, w warszawskiej restauracji Dwie Trzecie odbyła się premiera pięciu niepowtarzalnych Trendów Śnieżka na 2016 rok. Była to niezapomniana podróż przez skandynawskie ziemie, krainy w odcieniach nude, industrialne tereny, etniczne ustronia czy słodko-geometryczne oazy, której przewodziła autorka Trendów – dr Agata Kwiatkowska-Lubańska. Dodatkową atrakcję spotkania stanowiły...
Skandynawskie inspiracje, zabawa odcieniami nude, romans z industrialną stylistyką, przygoda w duchu etno, a może geometria na słodko? Fabryka Farb i Lakierów SA przedstawia pięć niepowtarzalnych trendów kolorystycznych na zbliżający się 2016 rok.
Z ogromną przyjemnością ogłaszamy, iż nowy numer magazynu „Dekoratorium” już się ukazał! Sprawdźcie co w nim znajdziecie...
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA opublikowała wyniki finansowe po trzech kwartałach 2015 roku.
Nowe opakowanie farby Śnieżka Barwy Natury to odpowiedź FFiL Śnieżka SA na oczekiwania Klientów dotyczące wyboru farby na sklepowej półce. Etykieta jest wyraźnie inspirowana barwami natury. Zmiany mają na celu ułatwienie konsumentom decyzji zakupowej w punkcie sprzedaży detalicznej.
Radosne barwy i znakomita zabawa na świeżym powietrzu. To wszystko w ramach bicia rekordu Guinnessa, które odbędzie się już w najbliższy poniedziałek, 19 września 2015 roku w Parku im. Władysława Skarbka-Borowskiego w Dębicy. Patronem Głównym wydarzenia jest Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA.