W tym roku początek astronomicznego lata wypełniają piłkarskie emocje – nie tylko te związane z turniejem Euro 2016. Już od 10 lat koniec czerwca to rozstrzygnięcie konkursu „Kolorowe Boiska… czyli szkolna pierwsza liga”. Właśnie zakończył się pierwszy etap programu Śnieżki, w którym nagrodą główną jest pełnowymiarowe boisko sportowe.
Magazyn „Dekoratorium”, wydawany przez Fabrykę Farb i Lakierów Śnieżka SA, znalazł się wśród laureatów tegorocznej edycji prestiżowego konkursu Power of Content Marketing Awards „Szpalty Roku 2016”, organizowanego przez Contenet Marketing Polska. Pismo zostało odznaczone wyróżnieniem w kategorii „Content marketing – home&garden”, potwierdzającym jego wysoki poziom merytoryczny.
Okna, płot lub drzwi idealnie współgrające kolorystycznie np. z elewacją budynku to coraz częstszy widok w krajobrazie polskich wsi i miast. Wizualna spójność tych elementów korzystnie wpływa na estetykę przestrzeni. Uzyskanie takiego efektu zapewnia wykorzystanie farby Śnieżka SUPERMAL® Emalia olejno-ftalowa, dostępnej teraz w poszerzonej gamie kolorów.
Przed nami weekend piłkarskich emocji w Dębicy. W dniach 18-19 czerwca już po raz dziewiąty odbędą się rozgrywki młodych adeptów piłki nożnej w ramach turnieju Śnieżka Cup.
W tym roku czerwiec i początek lipca to wyjątkowy czas dla fanów futbolu. Kibice z całej Europy dopingują swoje reprezentacje, uczestniczące w Mistrzostwach Europy w piłce nożnej. Nie mniejsze sportowe emocje towarzyszą polskim szkołom, które już po raz dziesiąty walczą o kolorowe boisko w ramach akcji społecznej Śnieżki – „Kolorowe boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga”. To już ostatni gwizdek przed...
Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy FFiL Śnieżka SA ustaliło wypłatę dywidendy z zysku za 2015 rok na rekordowo wysokim poziomie – 3,15 zł za akcję.
Barwne animacje, wspólne malowanie zabawek czy wielkoformatowych kolorowanek, zabawy na dmuchańcach i malowanie twarzy – to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekały na dzieci podczas Kolorowego Dnia Dziecka zorganizowanego przez Śnieżkę i Galerię Dębicką w dn. 28-29 maja. Podsumowaniem radosnego święta była kolorowa dyskoteka i lot balonem na uwięzi.
Klimatyczna, całkowicie odrestaurowana kamienica w Warszawie, sześć znanych blogerek wnętrzarskich z ogromnym potencjałem, trzy ciekawe prelekcje oraz warsztaty, pełne kreatywnych pomysłów aranżacyjnych z wykorzystanie produktów FFiL Śnieżka SA. O czym mowa? O ósmej edycji spotkania z cyklu BlogInTalk.
Łatwość aplikacji, optymalne szlifowanie i śnieżnobiały kolor to pożądane cechy gładzi szpachlowej. Takimi właściwościami charakteryzuje się Polimerowo-Gipsowa Gładź Szpachlowa ACRYL-PUTZ® ST12 PRO – nowość w ofercie rozwiązań marki Śnieżka ACRYL-PUTZ®.
Wkrótce w telewizji TVN zadebiutuje nowe reality-show dla par – „Dom Marzeń”. Jednym z jego sponsorów została Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA. Już 13 maja , w dziewięciu wybranych marketach OBI w całej Polsce, odbędą się castingi. Na zwycięzców programu czeka wyjątkowa nagroda – w pełni wyposażony dom.