Śnieżka Wizytówką Polskiego Produktu 2010
Z radością informujemy, że marka Śnieżka znalazła się w gronie laureatów badania i uzyskując bardzo wysoki odsetek wskazań (40%) została Wizytówką Polskiego Produktu 2010.
26 kwietnia br. w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie odbyło się 2 Forum Polskiego Produktu. Podczas spotkania ogłoszono wyniki przeprowadzonego przez TNS OBOP badania, które wyłoniło najbardziej polecane za granicą polskie produkty. Ankietowani wskazywali, które polskie produkty i marki Polacy uważają za powód do dumy, którymi moglibyśmy się chwalić i które z nich są faktycznie użytkowane.
Z radością informujemy, że marka Śnieżka znalazła się w gronie laureatów badania i uzyskując bardzo wysoki odsetek wskazań (40%) została Wizytówką Polskiego Produktu 2010.
2 Forum Polskiego Produktu poprowadził Roman Młodkowski, szef stacji TVN CNBC. Motywem przewodnim była solidarność w polskim biznesie oraz synergia korzyści, jakie z tej solidarności płyną. Na Forum poruszone zostały także takie zagadnienia jak: rola regionu w budowaniu marki oraz wpływ produktów na markę miejsca, budowa marek postrzeganych jako nasze powody do dumy oraz sposoby wsparcia polskich produktów na rynkach zagranicznych. Istotnym zagadnieniem Forum były również kwestie zakupowego patriotyzmu oraz podsumowanie kampanii „Kupuj Nasze.PL – są powody do dumy”.
Honorowy patronat nad 2 Forum Polskiego Produktu Kupuj Nasze.PL objęło Ministerstwo Gospodarki. Organizatorem jest Fundacja Dajesz Pracę.PL, zaś partnerem merytorycznym oraz współorganizatorem DEMO Effective Launching.