Śnieżka podwójnie nagrodzona
Społeczne projekty FFiL Śnieżka nagrodzone w 6-tej edycji konkursu PR „Mocni Wizerunkiem”.
Nagrody „Mocni wizerunkiem” 2010 już rozdane! FFiL Śnieżka otrzymała dwie główne nagrody. Na poziomie ogólnopolskim Firmę wyróżniono za realizację projektu "Kolorowe Boiska...czyli Szkolna Pierwsza Liga", zaś w edycji podkarpackiej Śnieżkę uhonorowano za całokształt działalności społecznej. Jury uhonorowało nagrodą również agencję PR Task Force Consulting, która jest autorem i realizatorem programu "Kolorowe Boiska...czyli Szkolna Pierwsza Liga".
Finał realizowanego do 6-ciu lat konkursu "Mocni wizerunkiem" odbywa się podczas jednego z największych wydarzeń branżowych - Kongresu Public Relations. Celem Konkursu jest promowanie działań, które z wyjątkiem standardów PR, charakteryzuje wyraźny wydźwięk społeczny. Zwycięzcy wybrani są spośród firm wykazujących się na tym polu dużą aktywnością. Nagrody przyznaje kapituła złożona z wysokiej klasy profesjonalistów z zakresu public relations - praktyków, naukowców oraz przedstawicieli organizacji społecznych.
Obierając statuetki w tegorocznej edycji konkursu „Mocni Wizerunkiem”, PR Manager FFiL Śnieżka, Magdalena Olszewska, podkreśliła, że przyznanie takiego wyróżnienia to zaszczyt dla firmy. Cieszymy się z obu nagród przyznanych przez Kapitułę oraz z uznania branży PR w zakresie działań społecznych. Jednak to, co cieszy nas najbardziej, to fakt, że nasza pomoc ma wymierny efekt. Uśmiech na twarzach dzieci, to dla nas największa nagroda. Dziękuję bardzo współpracującej z nami agencją TFC. To dzięki ich pomysłom i wspólnej wytężonej pracy mogliśmy zrealizować nasze projekty na tak dużą skalę.
Pomysł, bez możliwości realizacji jest mrzonką mówi Tatiana Mindewicz-Puacz Prezes Agencji TFC. Dlatego, kluczowe dla dobrej wizji, jest możliwość jej realizacji. Śnieżka tchnęła życie w” Kolorowe Boiska”, za chwilę zaczynamy IV edycję. Od trzech lat programowi partneruje firma Tamex Obiekty Sportowe S.A., która jest wykonawcą boisk.
"Kolorowe Boiska...czyli Szkolna Pierwsza Liga" to ogólnopolski program społeczny, realizowany od 2007 r. Projekt popularyzuje wśród uczniów szkół podstawowych ideę sportowej rywalizacji oraz kreatywnej współpracy główną nagrodą jest wielofunkcyjne boisko sportowe wybudowane przez firmę Tamex Obiekty Sportowe S.A.
Śnieżka od wielu lat włącza się aktywnie w akcje charytatywne i podejmuje własne działania społeczne. Poprzez pomoc finansową i rzeczową angażuje się w organizowanie różnego rodzaju przedsięwzięć sportowych, kulturalnych, oświatowych, wspiera kluby sportowe, organizacje i instytucje. Obok nagrodzonego właśnie programu „Kolorowe boiska...czyli szkolna pierwsza liga”, pomaga dzieciom przetrwać najtrudniejsze chwile spędzone w szpitalu realizując projekt pod nazwą „Dziecięcy świat w kolorach” oparty na autorskim pomyśle artystycznego malowania wnętrz dziecięcych oddziałów szpitalnych. Od 2005 roku Śnieżka prowadzi własną fundację „Twoja szansa” wspierającą młodzież z ubogich rodzin. Od kilku lat Śnieżka aktywnie wspomaga Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, a także podejmuje natychmiastową inicjatywę pomocy potrzebującym w sytuacjach kryzysowych.
Finał realizowanego do 6-ciu lat konkursu "Mocni wizerunkiem" odbywa się podczas jednego z największych wydarzeń branżowych - Kongresu Public Relations. Celem Konkursu jest promowanie działań, które z wyjątkiem standardów PR, charakteryzuje wyraźny wydźwięk społeczny. Zwycięzcy wybrani są spośród firm wykazujących się na tym polu dużą aktywnością. Nagrody przyznaje kapituła złożona z wysokiej klasy profesjonalistów z zakresu public relations - praktyków, naukowców oraz przedstawicieli organizacji społecznych.
Obierając statuetki w tegorocznej edycji konkursu „Mocni Wizerunkiem”, PR Manager FFiL Śnieżka, Magdalena Olszewska, podkreśliła, że przyznanie takiego wyróżnienia to zaszczyt dla firmy. Cieszymy się z obu nagród przyznanych przez Kapitułę oraz z uznania branży PR w zakresie działań społecznych. Jednak to, co cieszy nas najbardziej, to fakt, że nasza pomoc ma wymierny efekt. Uśmiech na twarzach dzieci, to dla nas największa nagroda. Dziękuję bardzo współpracującej z nami agencją TFC. To dzięki ich pomysłom i wspólnej wytężonej pracy mogliśmy zrealizować nasze projekty na tak dużą skalę.
Pomysł, bez możliwości realizacji jest mrzonką mówi Tatiana Mindewicz-Puacz Prezes Agencji TFC. Dlatego, kluczowe dla dobrej wizji, jest możliwość jej realizacji. Śnieżka tchnęła życie w” Kolorowe Boiska”, za chwilę zaczynamy IV edycję. Od trzech lat programowi partneruje firma Tamex Obiekty Sportowe S.A., która jest wykonawcą boisk.
"Kolorowe Boiska...czyli Szkolna Pierwsza Liga" to ogólnopolski program społeczny, realizowany od 2007 r. Projekt popularyzuje wśród uczniów szkół podstawowych ideę sportowej rywalizacji oraz kreatywnej współpracy główną nagrodą jest wielofunkcyjne boisko sportowe wybudowane przez firmę Tamex Obiekty Sportowe S.A.
Śnieżka od wielu lat włącza się aktywnie w akcje charytatywne i podejmuje własne działania społeczne. Poprzez pomoc finansową i rzeczową angażuje się w organizowanie różnego rodzaju przedsięwzięć sportowych, kulturalnych, oświatowych, wspiera kluby sportowe, organizacje i instytucje. Obok nagrodzonego właśnie programu „Kolorowe boiska...czyli szkolna pierwsza liga”, pomaga dzieciom przetrwać najtrudniejsze chwile spędzone w szpitalu realizując projekt pod nazwą „Dziecięcy świat w kolorach” oparty na autorskim pomyśle artystycznego malowania wnętrz dziecięcych oddziałów szpitalnych. Od 2005 roku Śnieżka prowadzi własną fundację „Twoja szansa” wspierającą młodzież z ubogich rodzin. Od kilku lat Śnieżka aktywnie wspomaga Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, a także podejmuje natychmiastową inicjatywę pomocy potrzebującym w sytuacjach kryzysowych.