Nowy serwis internetowy Śnieżki - www.flamesorber.pl
FFiL Śnieżka S.A. uruchomiła nowy serwis internetowy dotyczący systemu ognioochronnego FlameSorber
System FlameSorber przeznaczony jest do wykonywania zabezpieczeń ogniochronnych elementów konstrukcji stalowych o profilach otwartych i zamkniętych, stosowanych wewnątrz i na zewnątrz obiektów. Aby ułatwić dostęp do wszystkich informacji związanych z systemem, Śnieżka uruchomiła nową stronę pod adresem www.flamesorber.pl.
Serwis, oprócz informacji na temat produktów wchodzących w skład systemu, zawiera także adresy firm, które przeszły przeszkolenie w zakresie aplikacji tego produktu oraz nazwy obiektów referencyjnych, które zostały zabezpieczone systemem ognioodpornym. Równie istotnym elementem serwisu jest formularz kontaktowy – za jego pośrednictwem w łatwy sposób można kontaktować się z odpowiednim działem drogą elektroniczną.
Pod stronę wpięto system statystyczny google analitycs, dzięki któremu Firma może otrzymać wiele cennych informacji na temat użytkowników odwiedzających stronę (między innymi: z jakich krajów, województw, miast pochodzą internauci wchodzący na www, jakich słów kluczowych używają w poszukiwaniu farb, z jakich stron www są przenoszeni, ile czasu przebywają na www, jakie działy serwisu odwiedzają i ile czasu w nich przebywają). Pozwoli to optymalnie dostosować zawartość serwisu do potrzeb użytkowników.
Serwis, oprócz informacji na temat produktów wchodzących w skład systemu, zawiera także adresy firm, które przeszły przeszkolenie w zakresie aplikacji tego produktu oraz nazwy obiektów referencyjnych, które zostały zabezpieczone systemem ognioodpornym. Równie istotnym elementem serwisu jest formularz kontaktowy – za jego pośrednictwem w łatwy sposób można kontaktować się z odpowiednim działem drogą elektroniczną.
Pod stronę wpięto system statystyczny google analitycs, dzięki któremu Firma może otrzymać wiele cennych informacji na temat użytkowników odwiedzających stronę (między innymi: z jakich krajów, województw, miast pochodzą internauci wchodzący na www, jakich słów kluczowych używają w poszukiwaniu farb, z jakich stron www są przenoszeni, ile czasu przebywają na www, jakie działy serwisu odwiedzają i ile czasu w nich przebywają). Pozwoli to optymalnie dostosować zawartość serwisu do potrzeb użytkowników.